Uncategorized

Kancelárie Bratislava – Na čo si dať pri výbere pozor

Plánujete začať alebo presunúť svoje podnikanie, respektíve svoju kanceláriu do hlavného mesta nášho krásneho Slovenska? Máte už lokalizovanú kanceláriu v Bratislave, ale nie ste s ňou kvôli osobným alebo profesným dôvodom spokojný? Výber nových kancelárskych priestorov je potom tým správnym krokom a my veríme, že vám nasledujúci článok vhodne poradí!

Kancelária v Bratislave? Nie tak rýchlo!

Predtým, ako sa rozhodnete vybrať si svoje nové krásne kancelárie v Bratislave, mali by ste zvážiť príslušné aspekty, ktoré výrazným spôsobom môžu vplývať na následnú efektivitu a úspešnosť pracovného nasadenia. Poďme sa teda spoločne pozrieť na to, o aké veci sa v praxi jedná. 

Demografia zamestnancov (súčasných/potenciálnych)

V prípade, že vaše podnikanie disponuje vysokým počtom zamestnancov a primárna časť vašej podnikateľskej činnosti sa odohráva v kancelárskych priestoroch, je nutné preskúmať a zvážiť demografické možností vašich aktuálnych zamestnancov. Neodborne povedané „kancelárie od ruky“ navýšia časové, ale aj finančné náklady spojené s cestovaním, ktoré zároveň spotrebúva energiu. Na tento aspekt nadväzuje rovno ďalšia vec, na ktorú si treba dať pozor pri výbere novej kancelárie. 

Dostupnosť a okolie, konkurencia

Ako sme sa už snažili načrtnúť dobrá dostupnosť vplýva pozitívne na zamestnancov, ich pracovný výkon a zároveň, môže hrať v prospech vášho podnikania v súvislosti s vašimi klientmi a obchodnými partnermi (poprípade dodávateľmi). Príhodná lokalita zabezpečí príjemnejšie interakcie a optimálnejšie výsledky. Tento aspekt je komplikovanejšieho charakteru, pretože jednoduchou cestou, ako ušetriť, je zvoliť si pomyselne horšiu lokalitu. Na druhú stranu, nákladnejšie lokality v sebe skrývajú aj viac obchodných príležitostí. Kde sa presúvame k ďalšiemu dôležitému aspektu a tým je konkurenčný prieskum.

V závislosti od postavenia podniku na trhu, konkurencie a charakteru podnikania, sa odvíja aj to, do akej lokality je vhodné umiestniť podnikanie. V niektorých prípadoch je to kľúčovým aspektom a v iných to nemusí hrať žiadnu rolu (v prípade, že využívate kanceláriu výlučne na administratívne činností). 

V rámci okolia je taktiež vhodné zvážiť či sa jedná o bezpečnú lokalitu, či je lokalita vhodne integrovaná, najmä v mestách je potreba brať v úvahu aj vystavenie znečisteniam, ktoré v dlhodobom spektre vplýva negatívne na mentálne, aj fyzické zdravie. 

Samozrejme, že vyššie uvedené aspekty disponujú viac všeobecným charakterom. V závislosti od predmetu vášho podnikania a vašich osobných preferencií je možné a v niektorých prípadoch aj potrebné, pridať ďalšie rozhodujúce faktory. Viac o kanceláriách sa dozviete na –https://amigalgroup.sk/predaj-prenajom-kancelarii

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *