Reklamné predmety – čo funguje, čo sa oplatí

Pokiaľ sa pohybujete vo svete biznisu, dobre viete, že slovo marketing je v dnešnej dobe neoddeliteľnou súčasťou podnikania. Jeho malé, takmer nepozorovateľné odtiene, môžeme nájsť v bežnom živote, ako napríklad: potlač na pere, vizitke alebo vygravírovaný znak na schránke firmy. Tieto marketingové ťahy voláme reklamné predmety. Firma nimi zanecháva stopu, spomienku. Aké druhy existujú a do ktorých sa oplatí investovať sa dočítate v tomto článku.

Digitálna a ofsetová tlač

S týmto typom produktov sa stretávame najčastejšie. Ide o kalendáre, diáre, letáky, katalógy a podobne. Firma Norpal ich tlačí podľa požiadaviek zákazníka a robí všetko preto, aby naplnila jeho spokojnosť. Určite ste sa už stretli s firemným kalendárom, ktorý oplýval nevkusným dizajnom a reklama firmy priam bila do očí. Pri firme Norpal sa tomuto riziku vyhnete, pretože si celý dizajn robíte sami. 

Veľkoformátová tlač

Bannery, citylight, firemné tabule a iné pútače, ktoré stretávate na prechádzke mestom, môžete zakúpiť aj pre vašu firmu. Ide o reklamu pútajúcu pozornosť a zapadajúcu do nášho bežného života. Pokiaľ chcete svoju značku zviditeľniť, týmto spôsobom určite nič nepokazíte.

Gravírovanie

Čudovali by ste sa, na čo všetko sa dá dnes gravírovať. Gravíruje sa na žetóny, perá, prívesky, kľúčenky a mnoho ďalších. Pravidlom sa stalo, že čím praktickejší produkt je, tým väčšia pravdepodobnosť, že ho človek po obdržaní hneď nevyhodí. Medzi tie využiteľnejšie predmety by som zaradila perá a zápisníky, no reklamnú kľúčenku by som si teda osobne asi na kľúč nezavesila. Znovu by som chcela apelovať na dizajn, ktorý zohráva dôležitú rolu pri výrobe reklamného predmetu tohto typu. Norpal vám síce poskytne výber farby produktu, no veľkosť gravírovania a samotné logo je už na vás. Zamerajte sa preto na nenútenosť reklamy na produkte a zákazník to určite ocení.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *